sobota, 11 stycznia 2014

Kompleksy..

Hej !
Dziś przychodzę z postem o kompleksach .... myślę że każdy chłopak/dziewczyna maja jakieś swoje kompleksy. Ja też mam kompleksy...  bardzo trudno jest poruszać mi ten temat ale Ok a wiec zacznę od początku w ok 3 lub 4 klasie byłam jedną z najszczuplejszych dziewczyn z klasy niby to fajne być szczupłym ale są też minusy. Kilka osób zaczęło mnie wyzywać że jestem chuda jak patyk i takie tam. Na szczęście przetrwałam to i  nie zamknęłam się w sobie...... teraz już jest Ok i jakoś nikt już niema z tym problemu :) a wy macie jakieś kompleksy ?

3 komentarze:

  1. ja chyba nie mam wazne by lubic samego siebie;]

    zapraszam do siebie licze na rewanż http://nattalja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie jakieś kompleksy się by znalazły ale ważne właśnie, żeby lubić samego siebie, czyli zgadam się z powyższym komentarzem ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalia W ja już obserwuję dzięki za komentarze <3

    OdpowiedzUsuń