poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Witam !
Dziś mamy już Poniedziałek oczywiście w Sobotę wybrałam się do kościoła z koszyczkiem :)
Przed świętami zrobiłam sobie z koleżanką wycieczkę rowerową do parku ale nie na Pawłowie :)
obok parku była siłownia więc nie mówię że się nie pomęczyłam :D
zdjęcie z parku :

W drodze powrotnej wpadłam do sklepu i właściwe zobaczyłam napój '' Roko ''
nigdy go jeszcze nie piłam więc pomyślałam no co spróbuje szczerze był nawet dobry :) Polecam
 :)
W środę wracam do szkoły wiec wraca moja rutyna
Pozdrawiam !
 

3 komentarze:

  1. Ja też lubię Roko ale zależy jakie :P
    Fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia i ogólnie post. ;)
    http://stylizacje-dla-ciebie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo, dobre jest to picie ! :) Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń