piątek, 11 lipca 2014

Tag § : Wakacje opisane obrazkami

Hej !
Długo mnie tutaj nie było :c już  na początku wakacji było ciekawie a mianowicie czerwone końcówki ♥ . W tym roku sama nie wiem czy gdzieś wyjadę na razie mam z koleżankami plan aby jechać w czwartek do aquadroomu ♥ Nie mogę się doczekać ! Przez te dwa tygodnie wakacji spędzałam czas ze znajomymi w parku , na rowerach itp. :) Dzisiaj miałam taki pomysł na ten post żeby opisac w nim WAKACJE 5 obrazkami ♥ :
1. Plażing ♥

2, Smażing ♥

3. Zwiedzanko ♥

5. Zachody słońca :)

5. ATRAKCJE <33
Życzę Wam wszystkim bezpiecznych , ciekawych , miłych wakacji ♥ Pozdrawiam
 

4 komentarze:

  1. ja aktualnie jestem w Chorwacji i robię wszystkie punkty :D


    www.arch-martianna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Inspirująco i wgl fajnie dobrane fotki <3


    http://viofashiontime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też z tym kojażą się wakacje <3
    Obserwuje marciaaaxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Te zdjęcia idealnie opisują wakacje :)


    Zapraszam justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń