sobota, 12 kwietnia 2014

Hej !!
Dużymi krokami zbliżają się do Nas święta Wielkanocne :) Mam nadzieje że nie zaskoczy nas  wtedy deszcz czy śnieg :) W poniedziałek wybieram się do DOK oglądać przeróżne pisanki będzie fajnie jak co roku :) Wczoraj chciałam zrobić kilka zdjęć ale nie wyszło natomiast wpadłam na pomysł żeby zrobić sobie kreski no ale pomyślałam że co już je mam obejrzałam i zmaże ? Nie więc popstrykałam zdjęcia z których średnio jestem zadowolona :(

( Nie komentujcie bo wiem że nie wyglądam jak ślicznotka :( )
Pozdrawiam !

2 komentarze:

  1. Prześliczne zdjęcia. Piękny design. <3

    Może wspólna obserwacja?
    DODASZ KOMENTARZ? Będzie mi bardzo miło. 
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post i zdjecia :)
    Pozdrawiam i Zapraszam.
    http://mojwlasnyfotograficznyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń