sobota, 31 maja 2014

Jak '' tworzę '' post ? :)

Witam !
Wiem wiem że post miał być we wtorek ale pomyślałam : Hmm jest sobota mam czas czemu nie :)
Pomyślałam ż napiszę wszystko od początku do końca w podpunktach :) Zaczynajmy :
  • Zastanawiam się nad tytułem posta

  • Piszę wszystko na brudno ( na kartce )

  • Oglądam inne blogi i próbuję czerpać jakieś wiadomości na temat dobrego , dokładnego pisania postów

  • Wszystko już robię w praktyce czyli komputer, tytuł posta , jakieś dodanie zdjęć , cytatów itp.

  • Czytam wszystko przed opublikowaniem

  • Jeżeli wszystko jest  po mojej myśli to wszystko '' idzie w świat ''

To na tyle mam nadzieję że post jest dla Was ciekawy :)

1 komentarz:

  1. Ja tez czytam wszytko przed publikacja. Nie chce by były bledy czy coś :/

    http://feelingsdonotplay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń