piątek, 27 czerwca 2014

Ostatnie chwilę z klasą :c ♥

Hej :c
Dzisiaj  ostatni dzień szkoły .... w szkole rozkleiłam się ponieważ to już koniec ..... teraz nowe życie z nie wszystkimi osobami z mojej klasy :c strasznie będę za nimi tęsknic w końcu to 6 LAT ♥
Mam nadzieję że przez to rozstanie nasze relację się nie skończą :) .....  Uważam moją klasę za najlepszą , najukochańszą , najzabawniejszą i najfajniejszą :) DZIŚ TAKŻE zaczęły się WAKACJE ♥...... Jak na razie pogoda dopisuję więc jest fajnie ;D Byłam  dziś po szkole oddac do gimnazjum papiery ( czyt. wynik ze sprawdzianu , świadectwo , zdjęcie do legitymacji itp. ) Po drodze za znajomymi zahaczyliśmy o Mc :) ... Było świetnie ♥♥ Pozdrawiam !

1 komentarz:

  1. Dobrze, że było świetnie ;) Ja także zaniosłam już papiery do gimnazjum :)
    http://sweetloveyummy.blogspot.com/2014/07/haul-zakupowy-zakupy-przez-internet.html

    OdpowiedzUsuń